Friends I need help!

Bom dia,
Amigos eu estou tentando fazer esse relógio, me baseie em um modelo da comunidade mas, eu gostaria que os números não aumentasse de tamanho.
Tentei achar os números em ordem completa nessas posições de 0 a 60 mas não consegui…será que podem me dar uma ajuda°

Good morning,
Friends, I’m trying to make this clock, based on a model from the community, but I would like the numbers not to increase in size.
I tried to find the numbers in complete order in these positions from 0 to 60 but I couldn’t… can you help me?

1 Like

The see things are remarkably complex to put together . They are even more complex to debug if they get in a mess . I feel you are being a little too Ambitious at the moment . I would spend a bit more Time Playing with the Basics and looking at a Graphics Package . We all undrestand your drive to do something more than a ZERO Effort Face . The most important thing as a Free Maker is to Have Fun .
I am very sorry but I do not have the Time or Skills to unravel the Draft you are showing here .
All the Best . Enjoy .
.
.
.
As coisas vistas são notavelmente complexas de montar. Eles são ainda mais complexos de depurar se entrarem em uma confusão. Eu sinto que você está sendo um pouco ambicioso demais no momento. Eu gastaria um pouco mais de tempo brincando com o básico e olhando para um pacote gráfico. Todos nós entendemos sua vontade de fazer algo mais do que uma cara de esforço ZERO. A coisa mais importante como Free Maker é se divertir. Sinto muito, mas não tenho tempo ou habilidades para desvendar o rascunho que você está mostrando aqui. Tudo de bom . Aproveitar .

1 Like

Bom dia amigo, Você esta certo eu vou seguir sua orientação e me concentrar em fazer telas mais simples e corretas…Abraços

Good morning friend, You are right I will follow your guidance and focus on making simpler and more correct screens… Hugs

1 Like

Christian . I have been doing this for Three years . Before that I did Quite a lot of coding from Basic up to C++ for Arduinos . You must know I do not find it all Easy . What is important is you have a Style that Develops which has your Spirit in it . You Know , You have my Profound Respect . I can see you do not want to be a Zero Effort Maker like some of those that Publish 30 faces a day . Non of us want you to become one of those Makers . So far you have made a Very Personable Contribution to the Community . Keep it up .
.
.
.
Cristão . Eu tenho feito isso por três anos. Antes disso, eu fiz bastante codificação desde o Básico até o C++ para Arduinos. Você deve saber que não acho tudo fácil. O que é importante é que você tenha um estilo que se desenvolve que tenha o seu espírito nele. Você sabe, você tem meu profundo respeito. Eu posso ver que você não quer ser um Zero Effort Maker como alguns daqueles que publicam 30 rostos por dia. Nenhum de nós quer que você se torne um desses Makers. Até agora, você fez uma contribuição muito pessoal para a comunidade. Mantem .

3 Likes