Help s'il vous plaît

Bonjour je voudrais affiche température maximale jours 1 , 2 , 3 , 4 dans la barre de progre et comme je suis nuls avec calculé si quelqu’un peut m’aide s’il vous plais P.S je suis sur Apple Watch Tomas - TS TEST - watch face for Apple Watch, Samsung Gear S3, Huawei Watch, and more - Facer

1 Like

@tomas.sitko42 You asked .
Hello I would like to display maximum temperature days 1, 2, 3, 4 in the progress bar and as I am bad with calculations if anyone can help me please P.S I am on Apple Watch.
.
.
.

Include in layer text box.

day 1
#WFAH#

day 2
#WFBH#

day 3
#WFCH#

Day 4
#WFBH#

Inspectable test .
.
.
.

.
.
.

4 Likes

Merci de votre réponse ca me donne ca

1 Like

Je réussi faire avec le cercle me j’arrive pas avec barre de progression :frowning:

4 Likes

I say

I have done a test . It should be the formula as you used in the Progress arcs . But it will not work . It seems Facer is Broken there . More soon .

J’ai fait un test. Ce devrait être la formule que vous avez utilisée dans les arcs de progression. Mais cela ne marchera pas. Il semble que Facer soit brisé là-bas. Plus à venir .

3 Likes

D’accord merci de vôtre réponse

1 Like

I will do a test to show you . I hate progress bars . I use Shape layers . Perhaps someone else will look at your inspectables . ( Well done for posting them ) You know now we can only simulate the Current Temperature . Stand by I will show you a test .
.
.
.
Je vais faire un test pour vous montrer. Je déteste les barres de progression. J’utilise des calques de forme. Peut-être que quelqu’un d’autre examinera vos éléments inspectables. (Bravo de les avoir publiés) Vous savez maintenant que nous ne pouvons simuler que la température actuelle. Attendez, je vais vous montrer un test.

2 Likes

Here is a test . See I use DWFHS and the Time Machine slider to simulate the Action in the First Place . It is very common to reduce your Variable to its Fraction ( 0 to 1 ) then multiply by th distance / angle you want the bar / hand to travel . Then we talk about Clock and anti clock . For another Day .
.
.
.
Voici un test. Voir J’utilise DWFHS et le curseur Time Machine pour simuler l’action en premier lieu. Il est très courant de réduire votre variable à sa fraction ( 0 à 1 ) puis de la multiplier par la distance / angle dans lequel vous voulez que la main de la barre se déplace. Ensuite, nous parlons d’horloge et d’anti-horloge. Pour un autre jour.
.
.
.
.

2 Likes

Yes, as @russellcresser showed, it is easier with a shape than with a progress bar.

You also had

MON TUE WED THU

on your watch face. If you need help with that to always show today and the next 3 days, let me know…

3 Likes

The Cavalry are Here .
.
.
.
La Cavalerie est là.

1 Like

NON sans faire exprès je supprime mon cadran je suis désolé , je suis encore nul avec Facer

1 Like

My Friend we all learn every day that is why we are here .
.
.
.
Mon ami, nous apprenons tous chaque jour, c’est pourquoi nous sommes ici.

1 Like

merci Russell merci Tom je vais essayer faire avec des lettres ce plus simple :slight_smile:

1 Like

We have all started at some point…

So here the weekdays:

Today: #DE#

Tomorrow:
$#DOW#==0?MON:$$#DOW#==1?TUE:$$#DOW#==2?WED:$$#DOW#==3?THU:$$#DOW#==4?FRI:$$#DOW#==5?SAT:$$#DOW#==6?SUN:$

Day after tomorrow:
$#DOW#==0?TUE:$$#DOW#==1?WED:$$#DOW#==2?THU:$$#DOW#==3?FRI:$$#DOW#==4?SAT:$$#DOW#==5?SUN:$$#DOW#==6?MON:$

Day after that:
$#DOW#==0?WED:$$#DOW#==1?THU:$$#DOW#==2?FRI:$$#DOW#==3?SAT:$$#DOW#==4?SUN:$$#DOW#==5?MON:$$#DOW#==6?TUE:$

of course you can replace MON with LUN, TUE with MAR, WED with MER, etc…
Then you have it in French :wink:

6 Likes