Hallo heb deze overgenomen van mijn vorige wijzerplaten , maar dag verspringt naar zaterdag terwijl het vrijdag is …En zie het even niet. Alvast bedankt opnieuw !
You almost got it…
Try: ((((#DOW#/7)*360)-23)-51.43)
You can then align Mo-Su nicely, currently not well positioned.
There are decent Day circles in the Resources section as well, saves a lot of time
Uploading: blkday22.png…
Bedoeld U dit ? Het bespaart idd mss veel tijd maar zit daar met zelfde probleem , de ga vaak niet naar de richting die ik wil hebben en kiest een andere dag . En dat probleem zie ik op moment nog niet goed in… Veel op oefenen en ik wil dat natuurlijk ook juist hebben. Maar hier zijn zo geweldige personen die daar goed en vooral heel behulpzaam zijn waarvoor dank !
Geen probleem, dit is de beste community om kennis te delen.
Hier is een Face die je kunt openen om te Inspecteren waar ik een Day Wheel heb gebruikt, en ik heb een Day Wheel toegevoegd die je kunt downloaden en gebruiken wanneer je maar wilt ok.
Rotation = ((#DOW#/7)*360)
Om een of andere reden uploadt Facer mijn afbeeldingen niet, sorry.
Ik heb je de Day Wheels via een bericht kunnen sturen, oké?
Sorry Gizmo dat het niet werkt naar mijn zin of behoren terwijl U daar meer ervaring in heeft en ik het niet overneem of niet lukt. Sommige alternatieven werken " gelukkig" nog zodat ik toch nog een beetje " tevreden " ben met hetgeen ik brengen kan
Ok. Bedankt nogmaals , heb toch U ronde dagplaat gebruikt maar op een andere manier ( hopelijk ) laten draaien en staat hij goed
Gezien ?
Without Inspection enabled we are not able to see if it works or not in progress or offer advice on the expressions used.
We can’t see the Steps very well because the Text is White
De trappen ? Wil sneller reageren maar soms lukt dat hier niet blijft het vast hangen of kan server het niet aan heel raar bij momenten …
Step count update is phone/os dependant. for face update/ also Facer only fetches now and then. Do you need to see very step right now or have your battery las more than 12 hours?
Mijn batterij ga zeker langer mee als 12 U , het feit dat ik iedere keer ook stappen erop zet is omdat ik nogal regelmatig wandel. En als dat is dan is meestal over de 10.000 stappen. Er is een Health programma aan gekoppeld waarin ik anders de stappen ook wel kan zien indien nodig …
My watch, is at least mostly accurate and Facer takes that from the watch so…