Thanks to @russellcresser for his help in creating the Hands and Bezel on this one ![]()
Always a pleasure :::)))
Nice! Those hands look like firework rockets.
Animating them to fire off would be neat !
OK, here you go - had to do it
. The rocket hands fire off every 5 seconds.
You can use the code on any existing hands (open for inspection):
Is this okay? Instead of shooting off within 5 seconds, it now does its job as a second hand and shoots off after 60 seconds ![]()
Well this is all turned out nicely educational, congrats guys ![]()
Daarom zit ( zitten ) ik hier om niet alleen om dingen over te nemen maar probeer er ook iets mee uit en dat maakt het waarom denk ik de meeste “plezier” aan beleven top !
De beste community ter wereld voor het creëren van mooie gezichten, mijn vriend(in)
![]()
Het blauwe zou als een oceaan moeten " bewegen" bij mij is het uiteraard " stilstaand " water …
You are the best ![]()
Waarom beweegt de oceaan niet , moeten er foto’s bij of iets anders ? Neem soms dingen over en giet dit dat in een andere vorm of breng er zelf een eigen ding in kleur enz;;; bedankt degene die zich er tijd voor neemt en zo ken ik wel een paar !
The pictures all look the same to me…so no movement
Ok heb dit nog eens geprobeerd en als niet lukt probeer ik het met zand in de Sahara en geef ik het op ![]()
For flowing water it’s best to add images as a Sequence, as long as there are no more than 25 images, or Frames, like this example -

And just for giggles ![]()

Try it later again
Thanks
Ok we proberen wat anders het water dat komt uit de lucht de kraan enz , niet op mijn klok